אני מאמין

המלה "בריאות" הינה ראשי התיבות של "בולם רוגזו, יפחית אוכלו וירבה תנועתו". אימוץ מרשמו זה של הרמב"ם לחיים בריאים משתקף במשולש הבריאות המודרני שאת צלעותיו מרכיבים בהתאמה: תזונה נבונה, פעילות גופנית ושליטה במתחים.
האדם הוא בבחינת מה שהוא אוכל, הווה אומר you are what you eat, ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר בילדים. אין חולק על כך כי תזונה נכונה מהווה את הבסיס להתפתחותו הגופנית, הנפשית והקוגניטיבית התקינה של הילד. יתרה מזו, אפילו התפתחותו של העובר בזמן ההיריון תלויה בתזונת האם, ומחסורים מסוימים עלולים לגרום לבעיות בריאותיות עם לידתו.
מספר רב של בעיות גופניות והתנהגותיות קשורות לאי-סבילות למזונות ספציפיים, ובמיוחד לתוספי מזון במזונות מעובדים. אבחון המזונות הבעייתיים חייב להתבצע ברמת הפרט, שהרי לפי לוקרטיוס "מזונו של אדם אחד יכול להיות רעל לאדם אחר". הפחתה בצריכת המזונות הבעייתיים או אפילו הוצאתם מתפריט המבוגר/הילד, עשויה לשפר באופן משמעותי את תפקודו.
בעולם בו אנו חיים כיום, מרבית תזונת האדם מתועשת ומעובדת. הירקות מדושנים ומרוססים בחומרים כימיים. האדם מבלה שעות בישיבה מול המחשב והטלוויזיה ואינו עוסק בפעילות גופנית. חייו מלאי סטרס בעבודה, בנהיגה ובבית. לא פלא שמידי שנה ניכרת עליה משמעותית במחלות לב וכלי דם, סוכרת, סרטן, השמנת יתר ועוד.

מעבר לאורח חיים בריא הכולל תזונה נבונה (לאו דווקא צמחונית או טבעונית), פעילות גופנית והפגת מתחים הוא המתכון לבריאות מיטבית.
מחקרים רבים מאשרים את טענתו של היפוקראטס "יהי מזונותיך תרופותיך ותרופותיך מזונותיך" שאכן לתזונת האדם יש השפעה מכרעת על מצב בריאותו ורבים מהמזונות בעלי כוח ריפוי ללא תופעות לוואי שיש לתרופות..


אני יועצת תזונה והרבליסטית. תחומי ההתמחות שלי הם:

1.טיפול פרטני על ידי התאמת תזונה אישית (בהסתמך על תסמינים, בדיקת דם לאי-סבילות למזונות ובדיקות דם שגרתיות), צמחי מרפא, תמציות פרחי באך.

2. טיפול תזונתי/צמחי מרפא בבעיות קשב וריכוז, היפראקטיביות, אוטיזם.

3. איזון משקל של מבוגרים/ילדים כחלק מאורח חיים בריא.

4. מתן הרצאות בנושא אורח חיים בריא של המשפחה בכלל והילד בפרט.

5. מדריכת חוגים לאיזון משקל כחלק מאורח חיים בריא.

6. מקיימת סדנאות בישול בריא.


יום ראשון, 26 באוגוסט 2012










American Medical Laboratories
מזמינה אותך להרצאה בנושא:

אי-סבילות למזון ובריאותך

ההרצאה תתקיים ביום שישי 31.8.12 בשעה 10:00 במועדון ספורט מיתר

בשנים האחרונות, במחקרים רבים, הוכח הקשר בין רגישויות סמויות (אי סבילות) למזון למחלות רבות.
במסגרת ההרצאה נסקור את סוגי הרגישויות למזון, השפעתן על מערכת העיכול, מערכת החיסון ומערכות אחרות בגוף והקשר שלהם למחלות רבות כמו: אסתמה, כאבי ראש, השמנה, היפראקטיביות, בעיות קשב וריכוז, אוטיזם, מחלות אוטואימיוניות, דפרסיה, פיברומיאלגיה, מחלות מערכת העיכול, דרמטיטיס, מחלות ראומטיות ועוד.
בסוף ההרצאה, משתתפים שירצו, יוכלו לעשות בדיקת דם פשוטה (במחיר מוזל) שבעזרתה ניתן לאבחן אי סבילות לכ 200- סוגי מזון. הורדת המזונות להם נמצאה אי סבילות, מקדמת בדרך כלל שיפור הדרגתי בתסמינים.


לפרטים נוספים ניתן לפנות באימייל:
למנהלת שיווק ומכירות: אירנה צ'רניבסקי -Irena.Cher@aml.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה